Motor: acces usor in cazul intretinerii sistemelor de putere si lubrifiere, a pompei de apa de mare si a filtrului de aer. Oprire de siguranță în cazul presiunii scăzute a uleiului. Oprire de siguranță împotriva supratemperaturii motorului și a gazelor de eșapament. Sistem de descărcare cu vibrații duble. Filtru de ulei și combustibil ușor de înlocuit. Pompa de scurgere a uleiului este furnizata. Alternator: sincron, 2 poli, auto-reglat, autoexcitat, fără perii. Rotor și stator acoperite cu rășină epoxidică rezistentă la intemperii. Rotor echilibrat dinamic. Clasa de izolare H. Oprire de siguranta impotriva supratemperaturii bobinei. Dulap izolat fonic: cadru autoportant din profile de aluminiu și panouri din aliaj de aluminiu marin 5754 acoperite ușor, cu proprietăți de rezistență la intemperii extrem de ridicate. Acces foarte bun la carcasa interioară pentru operațiuni mai ușoare de întreținere chiar și atunci când grupul electrogen este instalat în locuri închise.Sistem de răcire: Aer/apă: sistemul de răcire constă dintr-un schimbător aer/apă de mare. Fluxurile de aer asigură o răcire eficientă și temperatură optimă pentru cea mai bună performanță și fiabilitate a generatorului. Acest sistem asigură condițiile de funcționare mai bune pentru grupul electrogen în temperaturile camerei a carcasei de la bord.Lichid de răcire/apă: răcirea motorului se bazează pe un circuit închis de lichid de răcire controlat de un schimbător de căldură apă de mare/lichid. de răcire. Aerul din interiorul alternatorului este răcit de un schimbător de căldură apă de mare/aer. Acest sistem face răcirea alternatorului mai eficientă și atinge temperatura optimă pentru cea mai bună performanță și fiabilitate a grupului electrogen în ciuda temperaturii camerei a carcasei de la bord. Unitate de control: InteliNanoNT MRS 3 - (118x118mm) - IP65.
Articol | Model | Motor - Marcare și modelare |
---|