Livrare si Retur

MODALITATEA DE LIVRARE
Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre Fan Courier, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
TERMENUL DE LIVRARE
In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 72 de ore de la data procesarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. Termenul de livrare poate fi mai mare din motive independente de societatea noastra (firma de curierat, producator, disponibilitate produs la furnizor, asamblare sau montare articol etc.)
In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare.
In situatiile in care unul dintre produsele comandate nu se mai poate reaproviziona sau se poate dar la un pret diferit comanda va fi anulata si veti fi contactat pentru a va aduce la cunostinta
In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.
In stoc - Produsul se afla in stocul nostru si poate fi livrat/rezervat in maxim 72 de ore, in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenzile se onoreaza in ordinea cronologica.
In stoc furnizor - In stocul producatorului, disponibil la comanda, livrabil in 3-30 zile de la confirmare comenzii.
COSTUL LIVRARII
Pentru comenzile mai mici de 300 RON transportul se percepe o taxa de transport in valoare de 20 RON, indifferent de adresa sau greutatea coletului.
Pentru comenzile de minim 300 RON transportul este gratuit, indifferent de adresa sau greutatea coletului.

14 DE ZILE RETUR GRATUIT
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

  • Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 1 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
  • Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii tng-outdoor.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
  • tng-outdoor.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care tng-outdoor.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Pentru a solicita un retur gratuit, te rugam sa ne trimiti un e-mail la adresa contact@tng-outdoor.ro. Mail-ul trebuie sa contina detalii despre produsele returnate, starea lor, adresa de unde se ridica produsul, numarul de telefon de contact si contul bancar unde vor fi returnati banii.

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora prin firma de curierat rapid, Fan Courier.

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  • Licente software-harti:din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate);
  • Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);
  • Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri);
  • Firele mono-filament sau textile care nu sunt sigilate de catre producator;
  • Articole de lenjerie intima.

Produsele pentru ingrijire personala si firele pot fi returnate doar daca sunt sigilate. Nu se accepta retunarea produselor nesigilate de aceasta natura pentru ca nu putem garanta integritatea acestora intr-o vanzare ulterioara.

Procedura returnarii produselor:

In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin reprezentant la sediul nostru (Galati, Strada Brailei, nr.270 – TNG OUTDOOR) ori pot fi trimise prin curierat rapid.

Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat /a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Mentiuni speciale:

  • In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
  • Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
  • De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata prin formularul de retur in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.